|
Frontofficemanager
Beschrijving beroep
Samen met directie en andere afdelingshoofden ben je verantwoordelijk voor de uitstraling en de sfeer van het bedrijf waar je werkt. Je leidt het receptieteam, de huishoudelijke dienst, de reserveringsafdeling en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende processen en systemen. Daarbij motiveer je je team, geef je aanwijzingen en instructies. Van tijd tot tijd voer je ook zelf front office Lees verder »
Wat wordt er van je verwacht
Als front office manager moet je een flinke verantwoordelijkheid kunnen dragen. Je bent immers degene die gaat over het functioneren van de gehele afdeling. Daarbij ben je communicatief sterk. Afhankelijk van het bedrijf waar je werkt, kan ook de kennis van meerdere talen een pré zijn. Verder ben je klantvriendelijk, service- en oplossingsgericht én heb je leidinggevende kwaliteiten. Aangezien Lees verder »
|
|
Informatie
Salaris |
Er zijn van dit beroep geen salarisgegevens bekend. |
Branches |
Communicatie & Marketing, Toerisme |
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|