Opleiding & Beroep - Beroepen - Frontofficemanager

      / home  

Terug

verkleinen vergroten

Frontofficemanager

Beschrijving beroep

Samen met directie en andere afdelingshoofden ben je verantwoordelijk voor de uitstraling en de sfeer van het bedrijf waar je werkt. Je leidt het receptieteam, de huishoudelijke dienst, de reserveringsafdeling en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende processen en systemen. Daarbij motiveer je je team, geef je aanwijzingen en instructies. Van tijd tot tijd voer je ook zelf front office Lees verder »

Wat wordt er van je verwacht

Als front office manager moet je een flinke verantwoordelijkheid kunnen dragen. Je bent immers degene die gaat over het functioneren van de gehele afdeling. Daarbij ben je communicatief sterk. Afhankelijk van het bedrijf waar je werkt, kan ook de kennis van meerdere talen een pré zijn. Verder ben je klantvriendelijk, service- en oplossingsgericht én heb je leidinggevende kwaliteiten. Aangezien Lees verder »

Informatie

  Salaris Er zijn van dit beroep geen salarisgegevens bekend.
  Branches Communicatie & Marketing, Toerisme

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk